Datera - telofonia internetowa - VoIP

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
BBCode wyłączony
Emotikony włączone
Przegląd tematu
Jeśli zamieszczasz link w poście to :
- niech post składa się z kilku zdań (pseudoposty będą kasowane)
- NIGDY NIE "WZMACNIAJ" swoich postów linkowaniem (posty i linki zostaną skasowane)
Chcesz wyróżnić swój post ? Daj mu +1 - stosowny button czeka na to
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Datera - telofonia internetowa - VoIP

Datera - telofonia internetowa - VoIP

Post autor: aronia » 10 wrz 2016, 15:46

Telefonia internetowa VoIP to bardzo praktyczne rozwiązanie dla tych co dużo rozmawiają, zarówno osób prywatnych jak i firm. Ma stosunkowo krótką historię funkcjonowania. Pierwsze telefony pojawiły się w Polsce zaledwie dziesięć lat temu. Służyły do rozmów telefonicznych za pośrednictwem internetu poprzez WiFi wykorzystując portale służące komunikacji użytkowników na przykład poprzez Skype. Nie trzeba było włączać komputera. Wystarczyło mieć tylko słuchawkę WiFi i dostęp do internetu. Obecnie nastąpił znaczny rozwój tej usługi. IPfony mają już swoje numery i łączą się zarówno z telefonami stacjonarnymi jak i komórkami. Są produkowane specjalne centrale telefoniczne w oparciu o technologię WoIP (ang. voice over internet protocol) https://www.datera.pl/call-ex/ . Takie centrale ułatwiają pracę biur, Call Center, czy telesprzedaży. Z łatwością można uruchomić aplikacje telekonferencji, identyfikacji poprzez PIN, czy automatyczny wybór telefonu wewnętrznego.
Obrazek

Na górę

cron